Så tyst och tomt ikväll....

Denna veckan har ju barnen sportlov. Madde har fått vara hos mamma och pappa måndag och tisdag men i eftermiddags skjutsade jag henne och Vickan (som jobbat måndag-tisdag) till bussen. De tog bussen till Nässjö båda två och imorgon klockan 14 så ska de båda gå på bio och se den 3-D filmen TRASSEL. Det är så tyst och tomt här hemma ikväll när det inte finns barn i huset. Det är först när de är inte finns hemma som  det är så påtagligt hur tomheten och saknaden känns. Saknar er alla tre ikväll....

Eftersom Madde har varit hos mamma och pappa så har jag passat på att jobba mellan 8.00 och 16.00 båda dagarna och imorgon onsdag jobbar jag till 15.00. Är jag riktigt morgonpigg åker jag nog in till jobbet redan klockan 07.00 ;)

Ps: Tack Ida och Thomas för kvällskaffet, ska hålla tummarna för att allt går som ni vill imorgon....

Nu stänger jag strax igen mina bruna trötta ögon för idag,  gubben han har redan slocknat i soffan framför tv:n ;)

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om