Sköna söndag...

Hej på Er...

Äntligen känner jag mig bättre i både huvud och mage. Idag har jag haft en mysig söndag tillsammans med familj och vänner.

Såg ni Melodifestivalens deltävling nr: 4 igår kväll från Malmö?

Mina stora favoriter var ju med med sitt bidrag "En blick och någonting händer", deras bidrag kan Ni se och lyssna till på denna länk: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1664157802443&comments.

Jag tyckte Lasse Stefanz låt var bäst, tvåa var Linda Bengtzing´s "Vad gör jag för fel". Linda gick ju direkt till finalen och Lasse Stefanz kom på femte plats, tyvärr....de skulle gått vidare istället för den taturerade Nicke Borg. Eller vad tyckte Ni?

Så var det nu söndagkväll och vi har sett veckans dos av "Solsidan" och "Minuten"...."Wallander - Celisten" såg vi också fast vi har sett den förrut. Madde och Mayah myser under filten när de tittar på tv....vilken go hund vi har ;)

Nu blir det strax ut i några plusgrader för nattkisset med Mayah, sen hänga upp lite tvätt innan det är dax att krypa ner under täcket och drömma söta drömmar *ler*.

Puss & Kram önskar Neola

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om