Måndag...vilken dag!

Jag har haft en mycket bra dag idag, både på jobbet och hemma...efter jobbet var det direkt hem för att hämta Madde sen ner i pannrummet och tända i pannan.....gå ut med Mayah sen direkt in till mamma och pappa där vi fick kaffe och smörgås, gott :) Madde lekte lite med kusinen Wilma innan vi styrde Saaben tillbaks till Holsby igen.

Kvällen har varit mysig och trevlig på alla sätt...."Familjen Annorlunda" sågs med ett öga också ;)

Jörgen åkte strax innan åtta imorse till Mjölby, på utbildning inom yrket....ja, det är inte första gången han går denna utbildning...han måste nämligen gå denna för respektive bilmärke....;) så det har alltså blivit några gånger....genom åren. Han ska vara i Mjölby hela denna veckan, bo på Mjölby Stadshotell vilket han inte tyckte var så givande precis....men han dyker nog upp på onsdag kväll här hemma, vem vet hehe....

Nu är det dax för både mig och dator att få lite vilotid, vi behöver båda två ladda batterierna för att orka med en morgondag hehe.....

Tisdag imorgon, långdag på arbetet...men det är att vänja sig för om en vecka så går jag in i min anställning och då på heltid. O vad jag trivs på arbetet, med det jag gör och med alla goa arbetskamrater....tack gode Gud för att jag fått detta arbete. Det är verkligen stort för mig! Ett riktigt lyft!

Sov nu gott och dröm söta drömmar, det ska jag göra....
Puss och Kram 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om