En glimt av min barndom

Jag har tagit fram mina fotoalbum från förr, när jag gick i skolan, foton på min första kille, när jag träffade Jörgen, vi gifte oss....ja många foton har det blivit med åren, tills digitalkameran kom i vår ägo. Nu tänkte sig lilla jag att börja scanna in alla *pust* foton, ett efter ett till den digitala världen så det så småningom kan brännas över till en DVD-skiva så man kan sitta och kolla på foton genom datorn eller TV-apparaten. Det kommer ta sin lilla tid, men tid är ju det enda jag har nu när jag är arbetslös så jag tänkte passa på att göra "nåt nyttigt" när jag inte söker arbete förståss.

Så, när jag bläddrade lite fann jag några foton på mig när jag var barn/ungdom. På fotot längst ner till höger ser ni mig redan i unga år ha väskan med mig, å många väskor har det blivit genom åren *skratt*

Är jag mig lik hehe?






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om