Ny vecka...

Denna veckan har jag min älskling hemma, han har tagit sig en hel veckas semester. Mys och bus hela veckan hehe...men mest bus och roligheter blir det nog "hoppas jag" på onsdag och torsdag. Då ska kryssning med Cinderella gå av stapeln i goda vänners umgänge. 24 timmar underhållning och god mat - kan det bli bättre. Så nu så går energiknölarna på fullspeed, vad jag ska ha med mig, ha på mig, ja ni vet....beslutsångest ;). Men tyvärr är jag det "storlek större" modellen av tjejer och då finns det inte så mycket som sitter snyggt, i alla fall på mig. Kanske är det dåligt självförtroende men så känner jag det även om killar/män gillar mig som jag är....och det är jag ju självklart jätteglad för,

Nu blir det lite mys i soffan och tv-tittande en stund

Bye Bye...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om