TV:n ockuperad

Madde har ockuperat TV och Dvd-spelaren ikväll eftersom hon fått låna 3 stycken Dvd-filmer på totalt 6 timmar av Vi på Saltkråkan. Jag sitter vid datorn i rummet bredvid henne och hör den nostalgiska tv-serien som man nog aldrig blir för gammal för att se.

Jag däremot, fick snällt vänta på att se reprisen av Färjan3 (om det nu går någon repris, inte vet jag) men men jag överlever nog ett avsnitt och jag fick en bra portion av båten förra veckan live ;). Jag missade även Ensam mamma söker i söndags, *sur* men jag får kolla på reprisen där med.

Det har visst blivit kväll idag också, trött är jag med efter all tvätt idag. Lite extra för jag har tvättat alla täcken och kuddar också. Nu ska jag strax ner och hämta upp sista omgången med tvätt sen ska det bli gott med en god kopp kaffe med en smörgås därtill, eller två hihi...

Imorgon är en annan dag - med nya utmaningar och möjligheter!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om