Jaha...

....så var fredagen slut också. Huj, vad tiden springer iväg...

Nu e jag trötter efter en ganska hektiskt dag, ikväll har Åsa och Micke varit här hos oss och fikat. Åsa ville bli klippt så Vickan gjorde en "klippning" med helt godkänt resultat. Vickan är jätteduktig på att klippa och hon har sina stamkunder som kommer då och då. Jag är dock lite för feg för att hon ska fixa det på mig.

Idol och Kändisjungeln såg vi på medans vi fikade.....jag skulle aldrig utsätta mig för att deltaga i varken Idol eller Kändisjungeln - tur att andra vill vågar och kan....


När Åsa och Micke åkt hem så gick jag ner i förrådet i källaren för att leta upp lite saker som jag kan ha med mig till Linköping. Varför? Jo, det är "Bagageloppis" i Linköping och syrran undrade om jag ville vara med - och det ville ju jag för jag har ju en massa som jag inte behöver och som tar plats.

Så nu har jag packat några kartonger med diverse saker bl a joggingskor, svarta stövlar, massor med pocketböcker och andra böcker, krukor, virkade dukar, småsaker och två motorcykel skinnställ (obetydligt använda). Jag ser fram emot loppiset, att jag får sålt det jag har med mig. Tycker det är svårt att prissätta sakerna men bättre lite mindre pengar och få det sålt än bära hem det igen *L*.

Nu har klockan blivit 00.30 och det är dax att krypa ner mellan lakanen för en behövlig vila. Klockan ringer 06.30 då vi ska åka iväg till Linköping, till syrran med familj, över dagen.

Kram och Sov så gott mina trogna bloggvänner...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om