Nu var denna dagen snart slut och en ny formas. Detta har varit en dag där mina tankar har åkt lite bergådalbana. Jag känner mig ibland lite otillräcklig, för familjen, vännerna ja, det kommer över mig att jag skulle vilja klonas för att göra alla till lags MEN det är ju inte möjligt...Varför jag känner så, vet jag inte och har inget svar och det i sig är frustrerande. Jag ska ju vara tacksam att jag har en familj och vänner som tycker om mig som jag är. Det kan nog vara lätt att tänka negativa tankar när man är arbetslös och går i hemmet ensam och grubblar. Varför vill ingen anställa mig?
Nu ska jag iallafall försöka sova lite, jag brukar inte ha svårt att somna men idag verkar det vara stört omöjligt...
Nåväl, nu säger jag godnatt till DIG, var rädd om dig DU är unik och det finns bara EN SOM DU.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om