Jobbcoaching

Jobbcoaching = ett nytt ord och begrepp för mig.

Jag fick en inbjudan till mässa om jobbcoaching från Arbetsförmedlingen, jag skulle infinna mig klockan 9 i Bibliotekets hörsal. När jag skickat iväg Madde till skolan, tog jag på mig "masken" och gick iväg mot biblioteket. Med nyfikenhet gick jag runt där på mässan, småpratade med de olika coachingföretagen och visade mitt intresse. För intresse fick jag verkligen, en tjej från ett av företagen ingav mig verkligen ett positiv bild av jobbcoaching.

Men.....jag tog info av alla företagen och nu sitter jag här och bläddrar i materialet och blir än mer obeslutsam.

Vem ska jag välja????

Här är några av företagen:
  • MiROi
  • Ädelfors folkhögskola
  • Montico
  • Arbetsförmedlingen
  • Antenn
  • Poolia
  • LL coaching
  • Lernia
  • Codeq
  • AcadeMedia
Antenn och Poolia gav mig mest intresse, så nu ska jag först o främst anmäla mig till Poolia´s rekryteringsbank (bemanning). Poolia jobbar mot den administrativa sidan i samhället så det passar ju mig bäst.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om