Torsdagsnöje

Det har blivit så att torsdagarna blivit min tvättdag. Jag tycker det passar bra så man har rent till helgen, det hänger i sedan man var på resande fot och helgerna skulle tillbringas i husvagnen i Halmstad. Förra helgen, var första helgen som var "hemmahelg" och det kändes lite konstigt. Men nu har snart en vecka gått igen och tvätten är tvättad, torkad och ligger snart färdig här *skönt*.
Igår kväll var vi på föräldramöte på Njudungsgymnasiet och fick information av både rektor och Vickans mentorer och lärare. Det är en mycket fin och fräsch gymnasieskola och när man gick där uppe igår kväll så kom minnena fram när jag själv gick där, men det är ju en evighet sedan hehe....1983-84. Året efter studenten gifte jag mig och två år efter kom lille Marcus sedan har det rullat på i snabb fart och nu är barnen stora.
Nu ska jag strax skjutsa Madde till Ekenässjön, hon går på KIDZ i Pingstkyrkan där. En timmes aktivitet varje torsdagkväll som hon absolut inte vill eller kan missa.
Efter Kidz ska vi fika nybakade bullar hemma hos mamma och pappa *mumma*. Varma nybakade bullar i kall mjölk - I love it :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om