Nu väntar sängen på mig

Efter en kylig men trevlig kväll på Vetlanda Motorstadium där Elit Vetlanda tog hem segern över Indianerna. Nu är Elit Vetlanda klara för semifinal med början nästa tisdag. Semifinalerna kan vi ej gå på tyvärr, då vi ska åka med Cinderella till Åland nästa onsdag den 23 september. Men som tur är så finns ju internet *L* så vi kan följa det även ute på Ålandshav ;) Nog om det, nu ska jag krypa ner under täcket och "ladda batteriet" för imorgon (idag) är en ny dag som kommer innehålla många roliga saker hoppas jag. Så nu säger jag:

Natti Natti till mina bloggläsare och jag önskar er en skön sömn.

Kommentarer

  1. Oj va du fixar och trixar med bloggen! Roligt! Måste oxå snart byta toppbanner - kul med lite förändring och det nya utseendet blev jättesnyggt!! Duktig du är! Kram

    SvaraRadera
  2. God natt Emmeli. Tack för att du skriver och kommenterar min blogg. Jag blir så glad, tack! Kramen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om