Imorgon...


...sitter jag på bussen på väg från Jönköping mot stora huvudstaden Stockholm och Viking Cinderella, som ska ta oss till Mariehamn under onsdagen. Mycket spännande ska det bli, jag har åkt många gånger till Mariehamn med Birka men detta blir första gången med VikingLine och färjan Cinderella. I busspaketet ingår bussresan t o r, buffe  inkl. dryck klockan 18.30, 2-bäddshytt samt sjöfrukost som är ett mindre smörgåsbord (brukar det vara iaf), så mat och dryck ska det inte lida nöd på hos mig och mina vänner som är med mig.

Nu tvättar jag och stryker de kläder jag och älsklingen ska ha med oss, packar ner det i våra resväskor så jag kan sova lugnt att allt är klart.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om