Agnetas NYA hemsida


Här ser ni det färdiga resultatet av Agneta Mårtenssons NYA hemsida agnetam.se.

Jag fick en förfrågan av Agneta om jag ville hjälpa henne att göra en hemsida så hon kunde nå ut med att hon skriver låttexter mm. Vi började att trixa och nu så är den klar. Hon har fått mycket positiv respons redan från start och jag är ju förståss jätteglad att hennes besökare tycker om designen och upplägget som jag gjort.

Jag har gjort en blogg som ligger på hemsidan också, där hon ska skriva inlägg som både jag och Agneta hoppas att det kommenteras på....jag hoppas också att fler skriver kommentarer på mina inlägg för det gör ju att man får en sorts dialog med sina läsare och det i sin tur gör att man har lust att fortsätta att blogga.
Är det så att du också är intresserad av en hemsida, hör av dig på mail neola@live.se så hjälper jag till att göra en till dig också.

Kommentarer

  1. Hej Neola!
    Vill TACKA för all hjälp med min fina hemsida. Ett bra och snyggt jobb verkligen.
    Nu har jag lite att sätta mig in i men det kommer väl så småningom även för en "datafobäck" som jag..:))
    Kram / Agneta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om