Why?

När nu Vickan äntligen börjar känna sig bättre då är det dax för nästa flicka att bli sjuk. Nu ligger Madde i sängen, varm om kinderna och mår uselt. Why??? Vilket påsklov de fått...

HV71 - Skellefteå i Kinnarps Arena, Jönköping det står 3-2 i matcher och ikväll hoppas jag HV71 vinner så de är klara för final. Det är olidligt jämt mellan lagen, ja även mellan Djurgården och Linköping med så det kommer bli en spännande kväll.
Imorse var jag på gymmet igen. Jag började med crosstrainermaskinen sen cyklade jag lite. Jag rodde mina 1000 meter sen klev jag upp på löpbandet (med viss oro) och började i sakta fart hihi. Det är idag exakt 3 månader sen jag gick på löpbandet sist och då gick det ju inte så väldigt bra hihi...blidde ju en bruten fotled som resultat av den dagens träning ;) Men nu kändes det kanonbra och jag är taggad till tusen att träna på gym. Nu eller aldrig....

"ställ ditt fönster på glänt,
och känn pussen jag sänt!"

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om