Vilket bakslag!?!



Hej och godmorgon du kära bloggläsare!

Nu är det inte baka eller slag jag menar med "bakslag" utan att det SNÖAR *suck*

Ja, så god vet jag inte om morgonen är när man tittar ut genom fönstret och ser att det snöar. Madde skrek - nej och kröp under täcket igen hihi en kort minut sen upp gjorde sig färdig för en ny skoldag och Vickan har huvudvärk men gick till skolan hon med. Jag ska äta lite frukost och burra ner mig i min goa fleesefilt, titta på tv och må gott;-)! Min älskling på fotot står där ute och fryser....det är valborgsmässohelg om en vecka och det snöar idag, vill inte...

Jag skriver nog snart igen, det kliar i fingrarna...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om