Påsken över nu börjar påsklovet...

Idag är det tisdag men det känns som måndag hehe...de kan ju bero på att det var annandagsmåndag och helg igår, eller hur? Barnen började sin påsklovsvecka idag också, solen skiner men temperaturen är dock inte så varm tyvärr. Utanför mitt köksfönster sågar de ner och gör fint på innergården där vi bor.






Precis utanför köksfönstret väntade jag på att det underbart fina trädet med rosa rosliknade blommor skulle ta fart men nu är min längtan förgäves :( då vaktmästarens son hade tagit motorsågen och tagit bort "mitt" fina träd och ett likadant lite längre bort....usch så arg jag är!

Ja ja det går inte gråta över spilld mjölk eller hur man nu säger...livet går vidare ändå.
Lika bra att återgå till vardagssysslorna, tvätt, disk och städ men det är ju inget skoj....

...tror jag sticker huvudet i sanden ett tag så kanske det är färdigt när jag drömt färdigt :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om