God natt...

...nu är man på plats i Halmstad och på Bengts Camping igen, det ska firas valborg här och jag hoppas också att den första grillkvällen kommer att bli under helgen. Det har lovats sol i hela 4 dagar och det tackar jag ju inte nej till hehe.....kanske jag till och med får chans att få lite solstrålar på min bleka hud ;)

Nej nu så ska jag knyta ihop onsdagen, den har varit innehållsrik på många plan....och nu sitter jag som sagt i husvagnen och är ganska trött. Därför säger jag nu till er alla och speciellt till dig: GOD NATT och SOV SÅ GOTT!

Kommentarer

  1. Hej Neola!...va kul att du oxo e Husvagnsfreak....:)
    Jag har husvagn...å även husbil...e så pass...ibland funderar jag om jag är äkta zigenare/roman....vill bara leva detta "thermostattarliv".....såå bekymmerslöst...häälit på somrarna...å nu e säsongen framför...

    Vänlig hälsning...Sanna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om