Måndag - igen...

Usch och fy!

Jag känner mig inte alls pigg idag heller, jag sov till halv elva (jag var uppe efter sju för att få iväg barnen till skolan först) Vid halv elva slötittade jag på tv från och till, jag vill ju inte missa mitt program Våra bästa år hihi.

Har gått fram och tillbaka i lägenheten, känner mig lite hungrig, åt lite flingor med mjölk sen slocknade jag framför tv:n.

Det ringde på dörren, det var pappa som kom på besök. Vi pratade en stund sen kom Victoria hem från skolan. Strax efter henne kom Madde också hem.

Nu ska jag försöka orka med att förbereda middagen för dagen, det får bli köttfärssås och spagetti. Någon blir glad och någon blir sur...så är det, det går inte göra alla till lags i detta hushållet samtidigt.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om