Solig och fin fredag

ooo va jag längtar till sommaren när jag ser foton från förra sommaren.

Torekov och Madde 2009

eller när jag fick träffa Stensons när de var och spelade på utedansbanan vid natursköna och vackra Vallsjöbaden utanför Sävsjö i Småland förra sommaren. Jag längtar till IOGT-NTO kör igång säsong 2010 då är jag åter sugen på både dansbandsmusik och deras underbara räksmörgåsar ;)

Nu har jag drömt en liten stund....snart är sommaren här igen. Nu får det vara färdigdrömt för en stund hihi, det är dax att plocka fram städsakerna och göra fredagsfint här hemma....

för att du tittade in hos mig och läste detta inlägg, jag önskar dig en fin helg...var rädd om dig!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om