Fredrik hälsar på...


Idag när vi skulle äta frukost (som vanligt framåt 11-tiden) så kom Jörgens andra arbetskompis Fredrik med sina gulliga barn för att se hur vi hade det. Det är alltid lika roligt när det kommer någon på besök och givetvis bjöd vi dem på kaffe, saft och kakor. Elvira och Madde fann varann efter en stund och de satt inne i husvagnen och spelade Sims3 medan vi satt och pratade.

Medan vi satt i förtältet så kom Johan och Heidi och tackade oss för sällskapet under några dagar, de skulle fortsätta vidare med husbilen hemåt.

När Fredrik och barnen åkt hem så städade vi lite i både husvagn och förtält, man drar ju in massa "skit" när vädret är blött och kletigt....*urk* men min älskling gillar ju dammsugaren så jag behövde inte anstränga mig så mycket utan det fixade han så bra själv...

Nu sitter jag hemma i lägenheten, barnen är lediga från skolan imorgon. Tror det är en studiedag eller ?!? men lediga är de iaf. Jag och barnen skall ha en sovmorgon tänkte vi....sen har jag mycket på agendan för måndagen....men mer om det i kommande inlägg.

Kram och lova att vara rädd om dig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om