Godmorgon bloggläsare










Idag lever jag på "ruset" av glädjen att jag hade 99 besökare på min blogg (på en dag). Superglad är jag men jag undrar vart kommentarerna tagit vägen....?!?!?!

Nu är det en ny dag, onsdag den 12 maj och solen skiner in genom fönstret :) persiennerna är nerdragna eftersom solens strålar "förstör" TV-bilden hihihi...då Nyhetsmorgon är igång.

Jag ska börja packa för en Kristihimmelsfärdshelg i husvagnen i Halmstad, det lovas inte så vackert väder tyvärr men vad gör det när man har nära och kära runt omkring sig *L*.

Dax att fortsätta dagen, jag kommer igen så håll utkik...

Kommentarer

  1. Hej!

    Jag säljer ett par nya pumps i storlek 38 från DinSko endast använda en gång! Auktionen på Tradera tar slut i övermorgon (på fredag) kl 18. Jag köpte skorna för 400 spänn, men du får dom direkt för 100kr.

    100 kr gäller om du vill vara helt säkra på att få dom, då budar du på det direkt och dom är dina. Eller så börjar du på 40kr, för där börjar budgivningen och än så länge är det inget bud lagt. 40 kr - Ett jävla kap för ett par skor som kostar 400kr och använda en gång! Ta en titt och ha det bra!

    http://www.tradera.com/Pumps-DinSko-i-Grametallic-Silver-storlek-38-auktion_340307_111988867

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om