Njutbar morgon


Godmorgon bloggläsare. Som jag skrev i gårdagens inlägg så släppte Lasse Stefanz sin färskpressade CD "Texas" igår. Den spelas nu om och om igen och jag bara njuter och njuter.

Vad är det som gör dessa grabbar så speciella?

En sak vet jag, för mig är de alltid No:1 av dansbandsmusik :) Idag så ska Vickan och jag köra till Nässjö för att hämta hennes nya glasögon, hon blir så fin i dem. Idag övar vi på att köra manuell växellåda i Saaben, detta med dragläge, koppling och att växla är inte det lättaste i början men Vickan fixar det, det vet jag.

Nu ska jag fortsätta njuta av Lasse Stefanz nya platta och äta en god frukost - det kan nästa inte bli bättre hihi....

All text och de bilder i inlägget är copyrightskyddat av Neola Wigh. Får ej kopieras utan att fråga mig först!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om