Mulet väder

Godmorgon bloggläsare...

Då har det blivit onsdag och vi delar denna vecka mitt i tu. Jag vaknade upp till ett mulet väder idag, några regnstänk ser jag också när jag tittar ut genom fönstret. Igår tvättade jag och idag så ska det städas i lägenheten.

Idag släpper Lasse Stefanz sin nya platta "TEXAS", 14 goa låtar av det rätta soundet ;) som jag måste inhandla så fort som möjligt.

Vickan är ivrig att övningsköra, igår var vi ute hon och jag i två pass och det går jättebra för henne tycker jag men det finns mycket kvar att lära...men hon fyller ju inte 18 år förrän den 7 juli 2011.

Nuuu...frukost, smörgås och en god kopp med the.


All text och de bilder i inlägget är copyrightskyddat av Neola Wigh. Får ej kopieras utan att fråga mig först!

Kommentarer

  1. Tack Farmor Agge! Jag får önska dig en solig dag också. Här var det mulet på morgonen men solen leter sig fram, skönt...kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om