Våra bästa år

så heter "såpan" som jag och många med mig följer varje vardag, vecka ut och vecka in..ja till och med i flera år :) Jag har följt dessa familjer under omgångar i några år men det liksom gör inget om man missar si så där 30 avsnitt för det händer inte så mycket i varje avsnitt och det är en serie med många "tillbakablickar" som gör att man kan hoppa in när som helst och ändå hänga med hahahaha....men det blir lätt ett beroende ändå för man vill ju veta vad som kommer hända (som man som van tittare redan listat ut innan nästa avsnitt visas) men ändå sitter man där när klockan visar 10.25 och växlar över från TV4 till TV3 *fniss*

Vad händer mer idag då? Ingenting hihihi jo, jag ska skriva ett personligt brev till ett arbete som jag fått nys om....som jag bara VILL HA! så önska mig lycka till att det är min tur att bli glad för att få ett arbete...

Kommentarer

  1. Ojjojoj, vilken snygg blogg ^_^

    SvaraRadera
  2. klart man önskar dej lycka till med jobbsökningen kram annika

    SvaraRadera
  3. TACK Pinksharks! Jag blir så glad att du kommenterar i min blogg samt att du tycker min blogg är snygg. Du är så välkommen att besöka mig och gärna trycka för att bli min "bloggföljare" längst ner till höger i min blogg....kram Neola

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om