Nu bär det av till Nässjö

Men först ska jag förbi pastorsexpeditionen och lämna in min ansökan till tjänsten som ekonomiassistent i Svenska Kyrkan i Vetlanda. Ansökningstiden går ut idag men jag har pratat med kyrkoherden och vi bestämde att jag skulle komma som idag. Det var ett 40-tal sökande till tjänsten men JAG SKA HA DEN, det har jag bestämt ;) det tror och hoppas jag på....NU ÄR DET MIN TUR att vara glad att få ett arbete!

Oj, tiden rinner iväg.....jag ska hämta Vickan vid gymnasiet halv tio också, vi ska ju till Nässjö och få hennes tandställning på plats i munnen. Sen via Eksjö på hemvägen för att köpa gasol så vi får varmt och gott i förtältet när vi kommer ner till husvagnen i morgon kväll....

See you soon!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om