Lite onödigt vetande...

___________________________________________________________________

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Japp
Gnälla: Va, Eh...
Sova: Ja, när jag är trött
Ha ångest: Ibland så kryper det på en.
Skada dig själv med flit: Nej.
Drömma mardrömmar: Nej.
Drömma sexdrömmar: Ja, det händer ;)
Ta droger: Why?
Försöka vara annorlunda: Nej jag hoppas är är mig själv.
Klä dig i svart: Jättegärna.
Gå i skolan: Hm…är fullärd :)
Röka: Nej.
Ha sex: Jaaa.
Ljuga: ”Vita lögner” även om det är fult att ljuga.
Hata folk: Nej, jag spar energin till dem jag älskar.
Lita på folk: Ja, det är jag bra på (tyvärr i vissa fall)

VEM:

Saknar du: Min Farmor väldigt ofta!!!
Vill du döda: Ingen.
Rörde dig sist: Min minsta dotter.
Kysste mig sist: My darling!
Vill du kittla: Nån på Stan...Tänk å bara gå fram o börja kittla!!
Kramade du sist: Dottern.
Vill du prata med: Mina goa vänner.
Skrek du på sist: Min dotter eftersom jag ville ha hjälp nu när jag sitter i rullstolen.
Sårade dig sist: Hmmmm?
Gjort dig riktigt glad senast: Min familj.
Fick du sms från senast: Min älskling skrev PUSS.
Ringde dig senast: Min man.
Är vackrast på jorden: Med risk för att va tjatig men mina barn.

HAR DU:

För många vänner: Nej, men dom jag har står mig närmare och är värdefulla.
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej som väl är…
Någon fysisk sjukdom: Sjukdom? Men överviktig!
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Ja ofta ofta ...
Brutit några ben: Yes, är gipsad i höger ben just nu…;)
Några piercings: Nej, men är sugen på en i näsan hehe
Egen dator: Oja!!!!
Bra självförtroende: Nja men jag arbetar på detta.
Kysst någon: Oj oj oj, OM jag har?!
Haft sex: Jaaaa
Köpt kondomer: Japp, det är jag stolt över, det borde alla tjejer göra med huvudet högt!!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp
Varit kär: Många gånger
Dumpat någon:Nje.
Lämnat landet: Många gånger, längtar tillbaka till Gran Canaria.
Tuttat eld på nån: Nej.
Gjort något olagligt: Ja, kört för fort kanske hehe

HUR:

Går du: Just nu åker jag rullstol eftersom jag har svårt att hoppa på kryckor eftersom jag inte får stödja på höger fot.
Svarar du i telefon: Jag lyfter luren, och säger ”Neola” på småländska ;)
Fördriver du tiden: Chattar, surfar bland Bloggar, tittar på Våra bästa år...
Mycket pengar har du: Snuskigt lite…
Tjänar du pengar: Ja några korvören får jag ifrån a-kassan.
Ofta diskar du: Ibland
Ofta städar du: När jag är frisk så gör jag det nästan varje dag.
Ofta träffar du din familj: Förutom mina egna familjemedlemmar och föräldrar men min syster alldeles för sällan.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan en bra mamma men jag hoppas bevisa att jag är en investering på arbetsmarknaden så jag får en tjänst som jag trivs med.
På Gud: Ja
På rymdvarelser: Nej.
Att folk tycker om dig: Att jag har vackra ögon (får jag höra ofta) att jag är ödmjuk, omtänksam och snäll.
Att fiskar kan tänka: Nej.
Att du kommer leva länge: Inte en aning men det överlåter jag till Gud som jag vet har en plan för varje människa - även för mig!

Kommentarer

  1. oj, det var visst några svar du kopierade från mig ser jag ;)

    SvaraRadera
  2. ska vi ta ett hål i näsa nu då innan sommaren ,,jag vill okså ha det kram annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om