Då var det gjort...

___________________________________________________________________

... ja, jag har ringt vårdcentralen för att få sjukgymnastik för min onda fot. I eftermiddag ska jag utmana mig själv med att följa med och veckohandla mat på Maxi, det har jag inte gjort sedan olyckan hände den 8 januari. Det är ju nästan 0 gradigt ute så jag tror att det kan vara halt så jag hoppas att detta kommer att gå smärtfritt.
Det är äntligen fredag och fredagsmys. Ikväll kommer det några goda vänner hit och "myser" med oss hehe, vi tittar på Let´s dance och köper nog "hämtmat" ikväll. Spännande att se hur länge Wille ska få hållas kvar i Let´s dance, tycker att det är lite orättvist att han är kvar för många som har fått lämna tävlingen dansar ju bättre än honom men det är väl så att det säljer....och det är ju vi Svenska folket som röstar så, tyvärr enligt mig. Nu tror jag absolut att Wille gör sitt allra yttersta och han dansar ju bättre än andra "kändisar" som har varit med i tidigare Let´s dance tävlingar.
Nu börjar strax mitt "Våra bästa år" program så jag kommer tillbaka snart igen....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om