"Om du undrar hur jag mår"

___________________________________________________________________

Telefonen ringde, jag svarade och det var Micke som undrade vad jag gjorde, om jag ville brygga kaffe och få besök en stund? Efter som jag sitter ensam och har bara tv och dator som sällskap så var svaret lätt....Du är så välkommen, jag brygger kaffe direkt!

Efter en stund kom han in genom dörren, i handen hade han en CD. När vi fikat så satte han på cd-n i spelaren i tv-rummet, och från första låten var jag SÅLD ;)

Det var Zekes nya CD han hade köpt och ville spela för mig. Vi lyssnade igenom skivan och jag fastnade speciellt för låt nummer 8. Låten heter "Om du undrar hur jag mår" och den låttexten vill jag genast ha, så om du läser här och har den eller vet vart jag finner den så skriv en kommentar eller sänd ett mail till neola@live.se.

"Aj Aj Aj det bulltar och det bankar, Aj Aj Aj sen du lämnade mig........" åååååå vilka bra låtar och vilken kanonbra orkester de är ZEKES.

Nu sitter jag här och bloggar lite, jag väntar på Jörgen och Johan Granlund som är iväg en sväng. När de kommer tillbaka ska vi äta snitzlar och pommes. Nu ska jag titta in på Facebook och Dansbandsdax innan det är dax för mat....

Kram så länge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om