Blogger mot Bloggplatsen? Jag är kvar på Blogger ;)

Jag blev för ett tag sedan nyfiken på bloggplatsen.se och deras bloggportal. Jag skapade ett konto där och gjorde en blogg som jag tyckte om. MEN det är något där som hur fint det än är med kalender och annat som inte finns i Blogger, så saknar jag ändå min blogg på Blogger. Så, jag återvänder till denna blogg och kanske ändrar designen istället....det får ni se när det blir isf.

Jag kommer i följande inlägg kopiera de inläggen som jag publicerat på Bloggplatsen.se och publicera dem i denna bloggen också. Vi får se hur det blir men jag hoppas det går bra!

Vill slänga ut en fråga till er som läser min blogg.
- Hur gör man om jag vill ha en bildfil som underskrift på alla mina inlägg här på Blogger? Snälla skriv en kommentar och berätta.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om