Prinsesstårta

Igår på självaste Alla Hjärtans Dag så gratulerades vår lilla prinsessa med rosa tårta med 11 små ljus. Som ljusen avslöjar så fyllde hon 11 år, ja det har jag skrivit om i tidigare inlägg. Hon fick fina presenter som hon blev jätteglad för.

* * *
Oooooo endast 3 hela dagar kvar instängd i gips och jag tycker det går fort nu hehe....äntligen snart fredag! Det är en sak till som jag verkligen längtar efter, det är att kunna ha fönster och altandörrar öppna och jag kan plantera de första vårblommorna på altanen. Men det lär väl dröja extra länge i år eftersom vi har fått snö för flera år framöver....*L*

Jag hade ett snack med Försäkringskassan idag, förövrigt en mycket trevlig person jag fick prata med. Jag ville ju veta om mitt sjukärende hade blivit behandlat så jag kunde få mina sjukpenningspengar eller åtminstone när pengarna kan betalas ut. Damen i andra luren såg att mitt ärende inte var behandlat och hade legat i väntekö i 3 veckor nu men hon sa att kön var ca 4 veckor så hon trodde med all säkerhet att mitt ärende skulle bli behandlat under denna vecka. Tack FK för det, pengarna är så välkomna....:) Så nu håller jag tummarna att hon har rätt så pengar kan vara på kontot nästa vecka.

Nu ska jag titta lite på OS - herrar längdåkning.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om