Ont

___________________________________________________________________

Hej bloggvänner...

Jag skriver lite kort om denna torsdagen. Den började för mig kl. 6 imorse då jag väcktes av en puss av älsklingen som skulle åka till jobbet. Det var då jag hörde på klockradion att Sveriges Tre Kronor spelade kvartsfinalen mot Slovakien. Jag gick då upp och satte mig vid tv-n istället och följde matchen. Sverige förlorade och också möjligheten att gå vidare i denna OS-final så det är bara för grabbarna att tacka för sig och åka hem till Sverige. Tråkigt men sant!

Jag har fortfarande ont i varje steg jag tar när jag går och foten är svullen och öm. Fortsätter det såhär så ringer jag vårdcentralen....suck.
God natt och sov gott!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om