Våfflor är gott

___________________________________________________________________

Ikväll gjorde vi något vi inte gjort på länge.....vispade ihop lite mjöl, mjölk, ägg......och gräddade frasiga våfflor. Jag vispade grädden medan Jörgen gräddade våfflorna. Dum som jag är, ja jag var ju hungrig men jag lär mig aldrig hehe...att jag ska tugga noga och äta lugnt eftersom jag gjort en magsäcksoperation/förminskat magsäcken. "Degig" mat sätter sig och jag får ont eller måste gå och kräkas upp för att det ska sluta göra ont. Ikväll åt jag för fort - igen, så jag fick inte i mig ens 1 våffla med sylt och grädde. Hmmm jag som var så hungrig...ja ja jag överlever nog hihi...
Nu är det dax att trycka på OFF-knappen på datorn...jag är så sur på Facebook för det krånglar ju hela tiden. Ikväll skulle jag in och godkänna lite "gåvor" jag fått av goda Facebookvänner (dessa gör mig glader) när jag hade startat FarmWille och skulle öppna gåvorna (till stallet) DÅ händer det bara att Facebook startar om med en uppdatering av sin sida och när den var uppdaterad så var mitt stall BORTA *arg* Jag som nästan var färdig med bygget av stallet, nu får jag börja om igen OM det går överhuvudtaget :(

Hur som helst så överlever jag väl detta också, det är ju bara ett spel men arg är jag just nu. Nu säger jag god natt och sov gott till dig som tittat in hos mig. Det har hunnit bli midnatt och snart ljusnar det och en ny morgon blir till....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om