Till salu

___________________________________________________________________

Igår försökte jag lägga in detta inlägg med blogger klånglade med mig. Det kommer nu istället. Hittade på blocket.se en urknäpp men fyndig annons. Klicka in på länken och läs, ironi av vädersituationen :)

Till salu på Blocket.se

Jag skulle mer än gärna sälja allt utanför mitt fönster också, med stor glädje *L* Hmmm...sälja är fel jag skulle skänka bort allt....hehe!

***
Idag spelade TreKronor sin sista hockeymatch i OS, ja så blev det tyvärr efter att förlorat med 4-3 mot Slovakien i kvartsfinalen. Första perioden var TreKronor inget bra, med många utvisningar mm men de kom igen starkt i de två andra perioderna men det räckte inte. Nu får vi ha tro för större chans för guld när andra svenska idrottsmän tävlar i det som är kvar i detta OS.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om