Lägg till ny gadget

___________________________________________________________________

Hej på Er...

Som ni kan läsa i "senaste kommentarer" så fick jag en fin kommentar av Farmor Agge, vad glad jag blir att du gillar min nya design och blogg. Tack! Du skrev i kommentaren att du ville ha hjälp med att få in dessa "senaste kommentarer" i bloggen, så jag ska försöka förklara hur man gör...
  1. Gå till din bloggs SIDELEMENT
  2. Klicka upp LÄGG TILL EN GADGET
  3. Klicka på MEST POPULÄRA (till vänster)
  4. Nu får du upp massa gadgets, klicka på RECENTS COMMENTS och byt i rutan längst upp till tex. SENASTE KOMMENTARERNA








Kolla de andra gadgetarna, det kan finnas fler som du skulle vilja ha i din blogg.

Kommentarer

  1. Hej!!!
    Tack såååå jättemycket för hjälpen!!!
    Var ju lätt som en plätt.:)
    Du får kika in till mig och kolla!!!
    Kramiz på dig!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om