Sambavecka i Let´s dance

___________________________________________________________________

Denna vecka dansar alla deltagare samma dans - den svängiga samban.



Ikväll är det ett nytt avsnitt av Let´s dance, vem får lämna ikväll?

Jag har ju mina två favoritpar Claudia och Stefan. Dessa två par hoppas jag går till final :)

Vilket par tror du vinner i år?

Jag är jättehungrig nu och jag väntar på att älsklingen ska komma hem från affären så vi kan få lite fredagsmys. Jag var sugen på rostbiff och potatissallad så jag hoppas han inte glömmer att köpa det hehe...

I Let´s dance-pausen är det sen dax för en att besöka SOLSIDAN, där den ena personen är knäppare än den andre *skratt* men det är skoj att titta på hur de beter sig. Undra hur den serien ska sluta?

Nå, jag får sitta här och vänta till älsklingen kommer, jag kan inget annt ju hehe...ska titta till mina spel FarmWille och Caféet på Facebbok, om jag fått några nya gåvor ;)

Önskar dig en trevlig och mysig fredagkväll

Kommentarer

  1. Jättefin blogg!! Ja, jag tycker nog också att Stefan är grym, han e lite småsexig ;) och himla duktig. nu ska jag packa vidare här... kram o sov gott!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om