God Natt...

...och sov gott mina läsare.

Jag ska strax ta mig till sängen för att få min dos av sömn. Idag (torsdag) har jag haft trevligt besök av min kusin Miriam, hon kom med färska wienerbröd och en bukett med vackra tulpaner till mig. Vilken go kusin jag har, ja en go vän är du också. Tack Tack!

Efter att ha ätit middag som idag blev köttfärssås med spagetti så tittade vi på en hyrd dvd-film.

BRÖLLOPSDUELLEN, en komedi om bröllopsbestyr - som går överstyr.
"Emma (Hathaway) och Kate (Hudson) har varit bästa vänner hela livet och delat allt, även drömmen om det perfekta bröllopet. Men när det sker en dubbelbokning som gör att båda deras bröllop råkar hamna samma dag, samma tid, på samma lokal är det bara en sak som gäller - catfight!"
En komedi väl värd att se....enligt mig iallafall!

Var rädda om varandra!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om