Nu har jag gjort det...


...ja, efter mycket funderingar fram och tillbaka så bestämde jag mig för att ta den så omtalade och uttjatade "svininfluensasprutan". I två veckors tid har det vaccinerats här i Vetlanda för dem i riskzonen, och jag är ju i den zonen (för att jag inte har lärt mig äta rätt eller motionera som man bör *L*). Så i torsdags klockan 15.00 for jag till vårdcentralen för att få ett stick i armen. Eftersom jag är något spruträdd så var jag lite nervös men det var inget att vara nervös över hehe....för det gjorde inte alls ont.

Meeeeen, idag har jag sån otäck värk i armen, ja hela kroppen om jag är helt ärlig, jag är så trött och hängig och orkeslös. Det är skönt på ett vis att Jörgen åkt till Åland med fyra av sina arbetskamrater över helgen och Vickan ska tillsammans med Philip gå på hans farfars 85-årskalas idag.

Så jag har bara Madde hemma så jag har tänkt att vi ska ha en riktigt mysig lördagkväll med lite gott att äta och lite söta godsaker att smaska på undertiden som vi zappar mellan Körslaget och Dansbandskampen (de sänds ju samtidigt hehe) och jag vill inte missa något av dem. Sen blir det nog att surfa ut i zybervärlden när Madde somnat för att sedan vakna upp och ha en mysig och skön söndagmorgon.

Kram Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om