Måndag igen...

Oj Oj Oj vad veckorna rusar iväg. Nästa vecka är det 1:a advent och tankarna på julen sätter fart i varje hem, så också här. Men nu är det ju bara den 16 november och det är gråmulet utanför mitt fönster och lite kyligt var det imorse när jag lämnade Madde vid skolan. Jag var duktig när jag gick hem, jag tog en liten extra sväng för att få lite motion ;).

Vad händer idag då? "Inget" säger jag lite snabbt hehe...inget mer än att plocka, städa, torka och damma och valsa runt i dessa 90 kvadratmeter stora lägenheten. Usch, jag är mäktiga trött på att göra detta varje dag 7 dagar i veckan vecka ut och vecka in....NU vill jag "få" ett nytt arbete så jag kan glädjas åt varje ny dag som jag kan vakna upp till.

Jag känner mig lite som bebisen på bilden.....ur balans!


Kram och hoppas du får en fin måndag

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om