Hudvårdskväll med MaryKay

Klockan 17.00 igår kväll ringde Lotta på dörren hos mig, jag hade bokat henne för en hudvårdskväll med några vänner. Hon är hudvårdskonsulent åt MaryKay. Hon kom en och en halv timma innan de tre övriga skulle komma, hon skulle under denna tiden ge mig råd och tips om vilken färgskala mm som jag skulle använda samt hur jag skulle lägga makeup på just mitt ansikte.

Vi kom fram till att jag skulle testa tre olika gröna ögonskuggor, sen brunsvart mascara och brun eyeliner.

Lite förkunskaper har jag ju, jag har ju sminkat mig ett antal gånger förrut men inte med MaryKay´s produkter. Lite svårt var det allt men resultatet blev mycket bra....

(före - osminkad)

Hmmm...har fått små röda märken i ansiktet *gillar jag inte*

(efter - test av grön ögonskugga)

Vad tycker du?









Klockan 18.30 kom då mina gäster/vänner och Lotta kunde börja sin presentation av MaryKay, och de tre + Victoria fick pröva på hennes produkter.



Efteråt bjöd jag på frallor, the eller kaffe och en liten tårtbit som sötsak efteråt!

En hellyckad hudvårdskväll blev det och vill ni så titta gärna in på MaryKay´s hemsida.

Kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om