Dagens ros


Idag 09:40 gunn (bilden "lånad" av dig Gunn på FB)

SenderVerdens finaste Roser til Neola Og Jørgen.....Takk for at dere er så herlige...Glad i dere...Klemmer



Är nyss hemkommen från en lång dag i Jönköping. Jag har varit på besök nr 2 av Jobbcoachingen på Poolia och jag må säga att coachad blev jag ;) Coachen Biljana "öppnade" ögonen och vinklade jobbsökandet och jobbintervjusituationen så jag fick en helt ny syn på att skriva ansökningar och förhoppningsvis få komma på en anställningsintervju så småningom. Det  var intensiva 2 timmar drygt som vi blev coachade (idag var jag inte ensam utan det var en grupp på 5 personer inkl. mig). Nu har jag ny vinkling på mitt jobbsökeri *jippi*.

Efter Poolia tog jag bussen upp till A6 köpcentrum där mamma och pappa väntade tillsammans med Vickan och Madde utanför IKEA. De hade varit där undertiden men vi gick igenom IKEA lite snabbt igen sen åt vi lite lätt och fortsatte in i köpcentrat där vi kollade på kläder, stövlar, alpinutrustning och mycket mycket mera hehe....stannade till på Jula och Rusta på vägen hem och nu är jag hemma.............genomtrött och med sprängande huvudvärk *urk*.

Men så öppnade jag Dansbandsdax.se och där fick jag läsa att Gunn (vår goda vän från Norge) gett Jörgen och mig Dagens ros (se ovan). Då bultar mitt hjärta extra och jag känner sån tacksamhet att ha en så fin vän som Gunn.

Kramar om dig och glöm inte bort att du är värdefull!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om