It´s friday


Fredag igen, ja så är det, bara att konstatera. Idag är det tvättdax igen, jag blev lite sur igår när jag burit ner all tvätt till tvättstugan och konstaterar att jag hade tvättid uppskriven igår (läs onsdag), som tur var fanns det tid idag fredag hela dagen så nu är jag i full gång, eller snarare tvättmaskinerna hehe....jag sitter ju vid datorn *L* och bloggar nu.

Städning är näst på dagens agenda. Inget skojsigt arbete men så mycket mysigare ikväll då vi förövrigt skall äta tacobuffe och kolla på TV eller en bra film.


Det som känns trist är att jag de senaste dagarna börjat känna en kliande känsla i halsen och jag får mer ont i halsen. Kan detta vara en biverkning av influensasprutan jag tog i torsdags förra veckan? Nån säger att biverkningarna kan komma 1-2 veckor efteråt men men...hoppas inte det blir värre. Får inte bli sjuk till nästa helg - den tanken existerar inte....får inte ske.

Vickan tog influensasprutan igår kväll och idag ligger hon hemma med värk i armen och mår som de flesta som tagit sprutan pyton dagen efter. Philip är ledig från skolan idag så han håller henne sällskap och det känns skönt.

Kramen till dig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om