Placera mig!

Kopiera denna text, och se vart folk vill placera dig:
  1. Sinnesjuk
  2. Jag vill gifta mig med dig.
  3. Senfärdig
  4. Härlig.
  5. Kärleksfull.
  6. Iskall.
  7. Modig.
  8. Dum.
  9. Bortskämd.
  10. Självsäker.
  11. En jag tänker mycket på.
  12. Sexig.
  13. Glädjespridare.
  14. Härlig utstrålning.
  15. Otrolig!
  16. Egoist.
  17. Söt.
  18. "Player".
  19. Den bästa!
  20. Nörd.
  21. Stillsam.
  22. "Vildsint"
  23. Irriterande
Skriv en kommentar och placera mig!

Hur gör man då? Jo, klicka på kommentera under detta inlägg, har du konto på blogger logga in med det, eller hotmail eller liknande. Här du inget av detta eller det inte funkar så pröva med ANONYMT (men då måste du skriva ditt namn sist i kommentaren så jag känner igen dig) *blink*...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om