Diskussion om jobbcoaching

TV4´s morronprogram samtalade med en dam från Arbetsförmedlingen om jobbcoaching när jag startade min TV i morse. Det fanns missnöje med hur man blivit bemött eller snarare att man INTE fått den hjälp som avtalet innehöll.

Jag är med i jobbcoaching och har varit på ett introduktionsmöte och ska till Poolia (mitt coachingföretag) den 25 november på det andra mötet. Än så länge har inte jag fått någon hjälp i coaching....men det kanske kommer framöver så jag får återkomma i detta ämne för MIN utvärdering. Jag är ju också med i bemanningspoolen på Poolia så jag har nog liiiiite större chans, hoppas jag iaf.


Nä, nu kära vänner och hjärtevänner så ska jag fortsätta med städningen....CU!

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om