T'änder det första adventsljuset...


Mysig 1:a advent önskar jag alla mina bloggläsare. Ni betyder så mycket för mig, ni gör så jag känner det är meningsfullt att fortsätta skriva om mig och min vardag.

Idag den första söndagen i advent har jag bara gått runt och haft det mysigt här hemma. Sov länge åt brunch klockan 12 som Jörgen lagat *mumma* sen gjordes lite annan vardagligt här hemma :).

Idag är det också Julmarknad i Vetlanda men eftersom Madeleine inte är fullt frisk ännu blev det inte något sådan firande för oss iår men jag är lika glad för det, det är en aning kyligt ute och "skyltsöndagen" betyder ju inget för mig för titta i skyltfönster kan jag ju göra hela dagarna om jag skulle vilja hehe....så varför gå just idag?

Så nu tänder jag första adventsljuset i min blogg och önskar er en fortsatt trevlig dag!


"När första ljuset brinner står julens dörr på glänt och alla barnen glädjas att fira få advent."



Posted by Picasa

Kommentarer

  1. Ville bara önska dig en trevlig kväll!!!!
    Kramiz:)

    SvaraRadera
  2. Till dig "Farmor Agge". Tack för att du läser min blogg och att du skriver en kommentar, det gläder mig mycket! Jag önskar dig en trevlig kväll och en fin vecka. Kram Neola

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om