Letar febrilt...

Hej igen...

Jag letar febrilt efter en snygg bakgrund med adventstema, inte med tomtar odyl det är för tidigt att smycka med tomtar i bloggen hehe...men lite adventsljus och girlanger mm vore ju trevligt....men ack vad jag letat och inget funnit *sucka*. Du som läser kanske har något i din dator som du vill dela med dig av *hoppas*.

Så bloggen får se lite vit och "naken" ut ett tag....det är ju ändå det som skrivs som kanske är det viktigaste.

Nu har jag sagt godnatt "på annat håll" och nu säger jag godnatt även till dig som läser detta inlägg. Imorgon blir en förhoppningsvis innehållsrik dag. Jag ska göra besök nr. 2 hos Poolia som är min jobbcoachingföretag.

Så nu är det fem minuter kvar till midnatt, 24 dagar kvar till julafton ...... ooooo vad jag längtar hihi...hoppas tomten kommer till mig, jag har varit snäll hehe....

Kram Kram Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om