Hjärtan



Pepparkakor är såååååå gott, vilken härlig tid vi har framför oss med pepparkakor, lussebullar mm. På tal om lussebullar så har jag ätit mina första lussebullar för i år. Mamma var i baktagen i eftermiddag och jag passade givetvis på att besöka mamma och pappa ;) Underbart goda var de och de sammetlena och underbart goda drömmarna också...

...ja drömma, kanske jag gör i natt. Jag drömmer då och då men oftast vaknar jag upp och tror mig komma ihåg drömmen men oftast minns jag ingenting men ibland har jag minnen av goa drömmar ;)

Nu ska jag snart in i drömmarnas värld - jag får se om jag vaknar upp och minns om jag drömt imorgon bitt.

En sak vet jag iallafall, att jag tänker på mina vänner och de som ligger mig varmt om hjärtat....ni finns där bara så ni vet! Var rädda om varandra så hörs vi mer imorgon!

Kram och sov så gott!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om