God Morgon läsare!

Nu är jag igång, är trött trots att jag sovit hela natten men jag hade super duper huvudvärk igår kväll så den kanske orsakade lite dåliga sömn.

Men det hjälper ju inte att ligga och tycka synd om sig själv utan det var bara att kliva upp ur det gosiga täcket och upp till verkligheten.

Nu är Madde i skolan och jag har varit nere i tvättstugan och startat två maskiner med tvätt och två väntar :), det är skönt att det "bara" blev fyra maskiner idag eftersom jag ska storstäda och adventspynta här sen ska jag skjutsa Victoria till "frisören".

Mina tankar är hos Maria och Arne nere i Skåne, undrar om det blivit "bebis" ännu eller om förlossningen är i full gång....ja hon skrev att hon skulle uppdatera på Facebook, så vi nyfikna får väl hålla koll där. Jag önskar er iallafall lycka till och fortsätter tänka på er!

<3 Kramar <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om