Ullared


Ja så heter ett tv-program som startade förra måndagen på kanal5. Idag var det dax för program nummer två och jag tittade även på det. Vad säger man? Folk är som besatta *L*, yr runt bland kastruller, stekpannor och schampooflaskor i tron att det är billigt. Nu kanske jag får på pälsen men jag förstår inte mig på denna hysteri. Vi har ju så många lågprisvaruhus i vår närhet där vi bor, iallafall jag även om jag bor i lilla Vetlanda. Vi har "lilla Ullared" alias Karlssons och Ö&B som två exempel. Varför handla på sig ett års förbrukning av varor och låsa pengar när man kan handla till samma pris på hemmaplan, det förstår inte jag.

Men sen är det ju skoj att ta en liten tripp till Gekås för skoj skull....men för min del blir det inte så ofta. Sist jag var där var nog 2005 eller 2006 *L*.

Nu ska jag vika lite tvätt......

Kram Kram & *blink*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om