Uppdatering - Ensam mamma söker

Så nu vet vi vilka de valde Ulrika och Helena...Madde hon ville inte ha någon av de två som hon hade kvar. Ulrikas och Helenas val var helt rätt tycker jag hehe....jag hade gjort samma val *blink* för de var riktiga läckerbitar båda två och Oscars ålder är ju bara en siffra på ett papper. Åldern har ingen betydelse, eller?

Hoppas nu inte bara det är en romans utan det växer till något varaktigt för de två paren samt att Madde får sin drömprins till slut trots att "Ensam mamma söker" är slut....för hon är ju en ensam mamma som söker även i fortsättningen.

Nu har min älskling kommit hem från Ålandsbåten och vill att jag ska krypa ner bredvid honom....så jag säger...
















Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om