En vecka kvar...


En vecka kvar...till första advent. Då kommer varje fönster lysa så vackert med sina ljusstakar eller stjärnor.
Snart är denna helgen slut och jag summerar den och tycker att den har varit lugn och avkopplande. Har legat kvar i sängen lite längre på morgonen, så mysigt att få ligga kvar och bara njuta av morgonen....frukosten kan vänta hihi och idag blev det brunch kl. 12.

I eftermiddag har vi haft besök av goa vänner, först kom Kenneth och fikade med oss sedan ringde Marcus och ville vara med när vi åt middag :) När vi satt och fikade med Kenneth ringde Micke och Åsa som senare också kom till oss och fick kaffe och tilltugg.

Hmmm....min stationära dator har fått hjärtblödning alternativt hjärtinfarkt :( den får inte dö ifrån mig nu när jag håller på med hemsidan åt min vän Agneta. Håll ut kära dator, jag behöver dig nu.....och ett tag framöver!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om